Είμαστε οι μόνοι που φέραμε το Θέμα στην Βουλή - «Πετσόκοψαν» τα εκτός έδρας των πληρωμάτων για τις φρεγάτες – Αναβρασμός στο Ναυτικό



Προτιμούν να πληρώνουν τις αεροπορικές εταιρίες για να πηγαινοέρχονται Αθήνα - Λοριάν τα πληρώματα των φρεγατών, παρά να τους χορηγούν ολόκληρη την προβλεπόμενη αποζημίωση!


Ντροπιαστικό! Σκορπάνε τα δισ. για να αγοράσουν φρεγάτες και πετσοκόβουν τα εκτός έδρας των πληρωμάτων που είναι ήδη στη Γαλλία για την παραλαβή τους. Αναβρασμός στο Ναυτικό. Η πρώτη παραίτηση από το Λοριάν της Γαλλίας είναι γεγονός. Απροθυμία για την στελέχωση της 3ης Belharra. Πιέσεις και εκβιασμοί…

Ντροπή!

Δεν είναι κοροϊδία, αλλά προσβολή στην ένδοξη ιστορία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού!

Δεν το χωράει ανθρώπινος νους αυτό που συμβαίνει: Μια χώρα όπως η Ελλάδα να δαπανά 3 δισ. για αγορά φρεγατών και με διαφορά εξωφρενικά τερτίπια να κόβουν τα οδοιπορικά των πληρωμάτων που μεταβαίνουν στη Γαλλία για να εκπαιδευτούν και να παραλάβουν τα πλοία.

Άκουσον, άκουσον! Σαλαμοποιούν την εκπαίδευση και υποβάλουν τα πληρώματα σε ταλαιπωρία «πήγαινε – έλα» Αθήνα - Λοριάν με την ίδια συχνότητα των δρομολογίων των τρόλεϊ Πακράτι - Κολιάτσου. Το κάνουν αυτό μόνο και μόνο για να μην συμπληρώνουν τον μήνα (30 συνεχόμενες ήμερες) εις την αλλοδαπή, ώστε η ημερήσια αποζημίωση να παραμένει καθηλωμένη στα 34 ευρώ αντί 100 ευρώ που ανέρχεται όταν η παραμονή στο εξωτερικό ξεπερνάει τον ένα μήνα συνεχόμενο!

Ολόκληρο το ημερήσιο κατοστάρικο λαμβάνουν ως εκτός έδρας μόνο οι κυβερνήτες και οι ύπαρχοι των υπό παραλαβή πλοίων. Όλα τα υπόλοιπα στελέχη των φρεγατών Belharra υποχρεώνονται να διακόπτουν την εκπαίδευση τους με την συμπλήρωση 25 ημερών στην Γαλλία και να επιστρέφουν στην Ελλάδα, στις Μονάδες τους, για να κάνουν μαζεμένες τις βάρδιες του μήνα και αφού ολοκληρώσουν τις μηνιαίες υπηρεσίες εντός δέκα ημερών επιστρέφουν στη Γαλλία για τη συνέχιση του επόμενου εκπαιδευτικού 25ημέρου και ξανά μανά τα ίδια. Επιστροφή στην Ελλάδα - υπηρεσίες στη Μονάδα και ξανά πάλι στη Γαλλία… Πρωτάκουστες καταστάσεις εκτός λογικής.

Απίστευτο! Προτιμούν να πληρώνουν τις αεροπορικές εταιρίες για να πηγαινοέρχονται τα πληρώματα, παρά να τους χορηγούν ολόκληρη την προβλεπόμενη αποζημίωση!

Απίστευτο! Καψωνάρουν τα πληρώματα παραλαβής των δυο πρώτων φρεγατών που θα αποτελέσουν τον πυρήνα για την παραλαβή και των υπολοίπων Belharra που ακολουθούν!

To θέμα - και είμαστε η μόνη πολιτική δύναμη - που το φέραμε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο https://www.s-fotopoulos.gr/2024/12/30.html

Αποζη-μείωση (μείωση είναι όταν συντηρούνται από τον μισθό τους) 30 ευρώ ημερησίως στα στελέχη της Κίμων για εκπαίδευση στην Γαλλία - Άραγε γιατί να αποχωρούν οι άνθρωποι;

 


Το Πολεμικό Ναυτικό έναντι τον άλλων δυο Κλάδων ξεχωρίζει:

Για τις παραδόσεις και την ιστορία του.
Για την αρχοντιά και την μεγαλοπρέπεια του…
Για το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) και την αριστοκρατία του…
Ιεροτελεστία η παραλαβή πλοίου

Η παραλαβή κάθε νέας Μονάδας (πλοίου ή υποβρυχίου) για το ΠΝ είναι μια ιεροτελεστία, κορυφαία διαδικασία διότι βάσει διαχρονικής εμπειρίας έχει προκύψει η ρήση ότι αν η παραλαβή του πλοίου είναι καλή (σωστή), τότε αυτό θα ακολουθεί το πλοίο και θα ´ναι καλό (επιχειρησιακά) σε όλη του τη ζωή. Όποτε δεν γίνεται σωστή παραλαβή, το πλοίο πρόωρα εμφανίζει προβλήματα, τα οποία το συνοδεύουν μέχρι το πέρας της πλεύσης του!

Γι’ αυτό στα πρώτα περπατήματα ενός καραβιού, όταν κάτι πηγαίνει στραβά, αναζητούνται τα αίτια στην παραλαβή του. Ποιότητα προσωπικού και εκπαίδευσης κατά την παραλαβή…

Είναι υπαρκτός ο φόβος ότι «υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας» 


Η σαλαμοποίηση της εκπαίδευσης και ο κομπογιαννίτικος τρόπος που μετέρχεται η υπηρεσία για να εξοικονομήσει ελάχιστα ψίχουλα από τα οδοιπορικά των πληρωμάτων σε μια αγορά δισεκατομμυρίων, φαίνεται ότι είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

Όταν τα πληρώματα των Belharra επιστρέφουν στην Ελλάδα εξιστορούν την περιπέτεια εξαπάτησης τους στη Λοριάν της Γαλλίας, προκαλώντας ανατριχίλα και οργή.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

Υποστελέχωση. Για παράδειγμα κατά την παραλαβή της Φ/Γ ΚΙΜΩΝ εκπαιδεύονται 98 στελέχη, ενώ βάσει οργανογράμματος για την εύρυθμη λειτουργία του πλοίου απαιτούνται 135 μέλη πληρώματος!
Ελλιπή εκπαίδευση όλων των τεχνικών ειδικοτήτων. 
Από τη Naval Group (κατασκευάστρια εταιρία) έχει επιλέγει το φθηνό πακέτο εκπαίδευσης!
Αντί για κίνητρα οικονομικά εφαρμόζουν αντικίνητρα, όπως αυτά που αναφέρονται παραπάνω με την σαλαμοποίηση της εκπαίδευσης μόνο και μόνο για την εξοικονόμηση 67 ευρώ από την ημερήσια αποζημίωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προκαλεί οργή στα πληρώματα και να υπάρχει απροθυμία για τη στελέχωση των υπόλοιπων Belharra και εδώ αρχίζουν τα παρατράγουδα.
Παραιτήσεις επιλεγέντων ως πλήρωμα για την φρεγάτα ΚΙΜΩΝ.
Εκβιασμοί για να εξασφαλιστεί η στελέχωση των φρεγατών. Επειδή υπάρχει απροθυμία για στελέχωση των καινούργιων πλοίων, πολλοί εκβιάζονται για να δηλώσουν συμμετοχή στα πληρώματα των Belharra, διαφορετικά απειλούνται ότι θα μετατεθούν σε παλαιότερα πλοία από εκείνα που υπηρετούν σήμερα!
Εκπτώσεις στα στάνταρ των στελεχών που επιλέγονται για τα καινούργια πλοία. Ορισμένα είναι μεγάλης ηλικίας και μη γνώστες της αγγλικής γλώσσας.

0 Σχόλια